2014. szeptember 28., vasárnap

Fabó Kinga: Rák



                           
Lélek fogy el, vagy a test?                              
Vagy a kettő egyszerre?                                 
Vagy külön-külön jön értem                           
két különböző halál? 
                                   

Arra gondoltam, hogy ne.                               
Hogy ne küldjön jeleket.                                 
Maradjon meg titoknak.                                 
Maradjon még idegen.                                    

Megszállta az egómat.                                    
Nem titkolja, hogy nem tudja.                         
Nem látok ki belőle.                                       
Miért is titkolná előlem?                                  

Meghalok? Nem halok?                                 
Haldoklom. De élek.                                      
Gondoltam: észrevesz.                                    
Gondoltam: megérez.                                      

Meghaltam? Haldoklom?                                
Döntsem el én magam?                                   
Gondoltam: meghallgat.                                  
Gondoltam: jelet ad.                                       


Megtehetné: négy fülem van.                           
Négy, mint egy ős-androginnak.                     
Ha négy fül hegyezi magát,                              
nem történik tragédia. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.